خبرهای داغ:

نماز میلیونی جمعه نصر پیام اقتدار، صلابت و عزت بود 

فرمانده سپاه شوش گفت:نماز میلیونی جمعه نصر پیام اقتدار، صلابت و عزت بوده است.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۶۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛  سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه شوش در نشست شورای اداری  با اشاره به ابعاد امنیت ساز نمازجمعه( نصرجمعه)گفت: کلیدواژه رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه نصر این است که «جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات نه تعلل می کند و نه شتابزده عمل می کند» که این نشان از عقلانیت و درایت است.


وی  جمهوری اسلامی را صدای رسای برخاسته از دین داری و ولایتمداری دانست و افزود: ایران اسلامی با پیروی از آموزه های قرآن مظلومان جهان را در مقابل کودکشان گرگ صفت تنها نمی گذارد.


فرمانده سپاه شوش با بیان اینکه فلسفه وجودی رژیم غاصب صهیونیستی از بین بردن امید در منطقه است گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت به تصور خام خود در حال خشکاندن ریشه های مقاومت در منطقه است غافل از این که این خون ها مطهر درخت مقاومت را قدرتمندتر و مستحکمتر می کند.

سرهنگ طرفی وحدت امام و امت را اقتدار آفرین توصیف کرد و گفت: نماز میلیونی جمعه نصر پیام اقتدار، صلابت، عزت و اقتدای امت با ولایت و تشکیل امت واحد اسلامی است.


وی با اشاره به این گزاره که وحدت میان دستگاه های شوش را ماموریت مشترک همه دستگاه های در این شهرستان است، خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع، گسترش خدمت رسانی به مردم،‌ افزایش همگرایی و رفع اختلاف ها میان دستگاه ها باید به عنوان  اولویت در دستور کار دستگاه های شوش باشد 

فرمانده سپاه از ذکر این نکته غافل نشد و بیان کرد:  فضای مجازی به اتاق جنگ عملیات روانی دشمن تبدیل شده است و شکست عملیات روانی دشمن در فضای مجازی نیازمند کار جدی، هدفمند و با برنامه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار